NEJ.

Nej alltså nu får det vara nog, när jag står upp, vill jag bara sova, när jag lägger mig somnar jag inte ändå.

Denna stress,att hela tiden vara på väg.
Ingen motivation,energi eller ork till       någonting!! Ingenting vill jag göra, eller jo vill,men var är motivationen? Energin?

Stress både att hela tiden vara på väg, och en inre stress, att hmm ja svårt att förklara..

Känner mig nestämd och deppig, utan orsak...

Hmm vad är fel?
Utbränd?
Eller bara vår deppighet?
Fast, det är ju inte likt mig.. utbränd, ja kanske, höga krav på mig själv och ingen semester på tre år...
hmmm vad ska man göra .....



PLUS  alla stress hit o dit, trötthet och deppighet är det bara gnäll o gnäll!! Man gör sitt bästa, råkar missa några småsaker, får det KASTAT rätt upp o ner på sig i snäsig ton, som i "haha där fick jag dej"  SUCK vad trött jag blir...kul att anstränga sig när det enda som det läggs märke till är det man missat, allt man gjort, allt exttra man gjort, nej det läggs det inte märke till.suck...




Aja,jobbet idag gick bra, häeligt med duktiga medarbetare!
Usch, får dåligt samvete när jag jobbar, jag är sååå slut i kropp o själ att jag inte ens hittar energi att slå på "jobbenergin" är ingen förebild alls just nu!! och det stressar mig ännu mer...
blääääääääääääää för allt.

Kommentarer
Amanda

MEN HALLÅ???? Har du inga semesterdagar att ta ut från jobbet? Du börjar väl nytt snart och då måste du ju ta ut semesterdagarna!

Du borde vara hemma en vecka och typ vila första dagen, tokstäda och göra allt du behöver göra den andra dagen och sen vila, vila, vila resten av dagarna. MINST en vecka!! Annars kommer du bli utbränd och då blir det inte bra! Tand hand om dig själv för fasen! Nu blir jag arg!!! :P



Tack.. :) Ja, det är så skönt och man känner sig mycket snyggare när man fixat håret.. Haha!

 2011-03-28  08:05:19
URL: http://mramandaforsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0