Svar på tal vickan

Ja, de är lösa på inhägnat område, till 90% av bilderna. annars är de lösa där jag har goood uppsikt om någon kommer, och på de ställena har jag mött folk typ 1 av 10 gånger, så risken är rätt minimal =)

De är ALDRIG lösa i trafikerat område, stan, eller på ställen där det är folk, eller hundar.
Så jo, jag har rätt att klaga =)
För jag tar mitt ansvar och ser till att de inte stör någon :)

Som jag har skrivit huuundra gånger förr, en olycka kan hända, man kan missa att någon kommer,man kan tappa hunden, men då ber man om URSÄKT!!Man skäms, kollar att det gick bra, ber tusen gånger om ursäkt.

och du förresten, Prinsessan har alltid rätt att klaga :P






Kommentarer
Vickan

"förresten, ha den kopplad jämt, för vad finns det för anledning att ha den lös?"

Så nej, du har inte rätt att klaga. Om du själv säger åt folk att alltid ha hunden kopplad så kan du inte ha dina okopplade. Och speciellt om dina hundar kan vara aggressiva, så ska dem aldrig vara lösa, oavsett hur bra uppsyn du har över dem eller hur sällan ni brukar träffa på andra hundar-

 2011-03-17  20:40:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0