Vad har prinsessan Consuela Bananhammock gjort denna helg då?

Börjar ju självklart att lägga upp en ego bild, på självaste Prinsessan Consuela Bananhammock, eller om man vill Lenita Apelsin, ELLER SannaElin funkar oxå.

Har haft en långledig helg, UNDERBART LJUVLIGT!!Inte bara ledigheten i sig,utan även aktiviterna som kommit att bli!

Fredag:
Helgen började helt sjukt bra med finbesök från Stockholm, en oerhört kär vän från köping. Vi har varit sämst i världen på att träffas!! TyP TRE år sedan??? Sjukt!!Stockholm-Eskilstuna är ju inte ens långt! Men det var såå underbart att träffa henne! Var som om det  var igår  vi träffades!
Vi åt mat, var en sväng en på stan,OCH hon lurade mig att springa!hihihih det är bra!
Hade hon och jag bott i samma stad, oooooo shiiiit vilken form vi skulle vara i!!

Tänkte på det idag när jag sprang och blev trött och gick, att hade hon varit med skulle jag aldriiiig ha gått där!!

Var hur som hellst Super att träffa henne ♥



LöRDAG:
 
blev spontan tripp till RÄTTVIK♥ Med syster!!
Båda var lediga,så vi droooog!! Till våra andra små syskon!!
jag älskar dalarna!!!!Borlänge... underbara stad!!!!
 Visst är vi söta??
jag är såå sååå lycklig över kontakt!!!♥♥♥


KUPOLEN!!!
iiiiih lycka!!!

min latte♥ dock spillde jag på mig...fast det är ju inget ovanligt :P


Vi drog först och hämtade en syster, tittade på hennes häst,och rastade hundarna.



 Fina dom är va?


NOSTALGI

 Kreativ lilla syster!
Ser ni vad för kort hon ritat längst till vänster? Hon hade även körkort,ica kort och bankkort. sååå sööööt så jag kan börja gråta!!!

LÅNGBRYGGAN!!!
är även två systrar och matey man ser.
Saknas gör brorsan och Ester. Men brorsan var inte ens med.

söta va?

OJ vad  bilder!!!hahaha ojdå!

Glada hundar på siljan!


BAUTA isberg de gjort!



GODNATT önskar jag och min katt.



Kommentarer
Anonym

Många fina bilder :) Jaa du, undra kan man ju alltid göra :P

nae då, det får väl ta och bli någon helg... Janne jobbar ju så mycket, så det är lite svårt att hinna med massa saker :/

 2011-03-07  19:30:56
Amanda

Åh, vilken rolig helg du har haft då!

Vilket jävla isberg! :D

 2011-03-08  08:17:46
URL: http://mramandaforsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0