slö men ändå inte

Har städat och tvättat idag, söndag=tvättdag.

Varit ute och gått med hundarna, skulle ha tagit en bauta promenad med tyson,men det var förvarmt och jag hade inget vatten med..

Gick förbi där jag lagt upp WP-lappar, men de hade någon tagit bort...SUCK varfrö??
Min kompis har min tape,men jag lade en lapp på en mur,med tung sten uppepå,så den kan INTE ha blåst bort,så något nöthuvud har tagit bort den... lade även en lapp på ett bord, den kan jag då förstå om någon tagit bort,om man vill fika på  bordet..dock har jag aldrig sett en enda person använda det... men jag ser inte allt :P

Ska köpa ny tape och ta nytt varv med lappar..har även lagt ut på eskilstunatorget.se ,fast det var ett tag sedan.. undrar vad det kostar att lägga ut på blocket...

Annars har jag bara slöat idag, setat i solen på balkongen..
SKÖNT!!!



Kommentarer
Dannielle

Tack vännen <3

 2011-05-22  22:58:44
URL: http://rexmatte.blogg.se/
Anonym

Jag tog tag i det så fort jag såg hur mycket jag faktiskt vägde:O Så jag detoxar bort allt jag vanligtvis äter mycket av. Ersätter det inte med något utan bara.. NEJ liksom. :3

 2011-05-24  18:43:00
URL: http://zombinans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0