Vovven

Här är lilla Doris, 11månader, amstaff/engelsk staff. URSÖT,charmig och väldigt väldiggt busig och glad.  Hon skulle avlivas, men det gick inte jag med på. Anledningen till det var att ägaren hade verkligen ingen tid till hunden,viljan och kärleken fanns,men inte tiden, tråkigt. Och det var bara nötter som hörde av sig på annonsen, så hon bokade tid för avlivning.
Hon ska inte avlivas. Anders hade inget att säga till om, jag sa vi ska hämta henne nu, han suckade lite,men sa inget. 
Han får stå ut med mycket :P





Har en lustig sov stil....




Denna leksak ratade alla andra hundar,men hon var helt galen i den, och gnagde tills hon somnade sådär =)



Detta var inte ett dugg planerat,eller genomtänkt eller ett dugg bra fördedöme.
MEN det handlade om liv och död, och att avliva en fullt frisk unghund, det finns inte i min värld. Skar i hela kroppen när jag hörde om det.


Kommentarer
Linda D S

Lilla Pluttan!

Bra gjort av dig, fattar inte hur man tänker om man för det första kommer på efter bara några månader att man inte har tid med hund och för det andra att man måste avliva den? Varför inte ge den ett nytt hem och en chans till livet?

 2011-05-28  10:37:08
URL: http://www.lindasvra.blogspot.com
Amanda

Naaaaw. Hon är så sööööt! :)



Men du... Du visar väl inte Lille Nick dom här bilderna? För han är ju så mörkrädd!!!!!

 2011-05-29  00:11:33
URL: http://mramandaforsberg.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0