Kommer inte ihåg

Jag kommer typ inte ihåg hur man gör för att blogga :O 
Är helt lost.... 

Dagarna flyter på.. 
ute med hundar, saknar att jobba. 

förgyller helgerna med fest :) 
och mys hos diverse släktingar. Älskar att bo här, och kunna umgås så där lätt, två söndagar på rad, har jag nu ätit hos min morbror, mycket treeevligt :)
Söker lite jobb, har dock legat på latsidan ett tag, lade för stort hopp på mitt vikarietjänst i Enköping, kul att de säger att det VERKLIGEN behövs vikarier, så har de inte ringt en enda gång... surt som fan!! så bajs på dem!! väntar även på att två brukare ska ringa mig, dock har inget hänt.... Fick igår ett nummer jag ska ringa till annat företag,och får se vad de säger.
Finns även på Mcdonalds enköping, dock kommer jag inte in på sidan och kan boka pass... mitt schema där, börjar i februari...

Men förutom en äckligt stor ekonomisk stress, så mår jag bara bra. 
Bor själv med mian hundar, är singel, och det är nice. Även om jag såklart saknar den trygga kärleken. Man upplever ihop med partner... Men men, det är inget jag lider av :) 


Satt igår och kollade efter gym här i stan, men utbudet  suger. Varöfr har man en hemsida om där inte står priser, eller utbud?? 

Ärsch får träna själv, på min  boll, mina hantlar, och idag tex cyklade vjag ca 8 km med Doris. 
Så ärsch skit i gym :P 



Hepp hej o hej 



Kommentarer
Linda D S

Är det till Enköping du flyttat?!

 2011-11-28  17:27:13
URL: http://www.lindasvra.blogspot.com
Quila o Ronja

Skönt att höra, att du trivs där du bor nu. Hoppas det snart löser sig med jobb också.

Kram

 2011-11-28  22:25:41
URL: http://quilaoronja.blogspot.com
Linda DS

Jaha, det var ju nära iaf!

Bor ju i Enköping själv så därför jag blev så förvånad när jag läste "Enköping".

Väntar också på timmar här, jobbade innan jag började på komvux denna termin men nu finns det "inga jobb"...

 2011-11-29  19:05:14
URL: http://www. Lindasvra.blogspot.com
Anonym

svar på din kommentar: åh jag ska kolla upp det där med skvallerträning. :) Hon är lite clickertränad men det är inget jag använder dagligen. okej, jag ska kolla in den gruppen! :)

 2011-11-29  21:21:33
URL: http://mollyochjag.blogg.se/
Linda D S

Ja, det är faktiskt skitjobbigt!

Han är helt jävla omöjlig, drar åt alla håll (helst åt det hållet vi INTE ska åt), stannar varje meter och ska nosa/slicka och stirrar ut alla hundar vi ser. SER inte möter! Han går fanimej inte framåt!

Nu svär jag som en pirat också men är så fruktansvärt less och trött just nu...

 2011-11-30  11:49:11
URL: http://www.lindasvra.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0