orkeslös

Igår, tror jag det var, som jag skrev ett inlägg på facebook, att nu har jag kommit fram till varför jag sover så dåligt, hjärnan är understimulerad. Jag har mått bra rätt länge nu, ett lugn liksom, även om jag mest skrivit trista inlägg här..
Men när jag kom på varför jag sover så dåligt, så kom jag även ihåg att när hjärnan är understimulerad, så simulerar den ihop egna problem och jag blir deprimerad.
Men det behövs inte. 
Fick igår en utbetalning från agria , först tänkte jag att det är nog för Tyson, men jag har inte anmält hans avlivning, och jag kan inget om sådant där, så lika bra jag ringer upp dem, för att se så inte smulan går utan försäkring... Japp, mycket riktigt, de har skickat tillbaka mina perngar. 
För båda hundarna. 

Så Smuli har gått utan i typ två månader... de sa att datumet gått ut, men jag betalar alltid in på en gång!!men de VÄGRADE göra nåt åt det..De höll stenhårt fast vi det...
Inte så smart.. jag har varit kund där i sex år, smulan har varit skadefri i typ fyra år, om inte längre..Jag har alltid talat bra om dem, som man gör som nöjd kund... Men aldrig mer!!!  hata agria!! så nu måste jag illa kvickt hitta nytt försäkringsbolag.. men KUL när smuli gått skadefri i fyra år!! allt det försvinner ju!!! 
Doris papper har jag inte ens fått ännu, så vet ej om hon är försäkrad eller ej.. men det är mitt fel, har inte tjatat tillräckloigt...
suck,.....


Idag, när jag kom hem, så hade jag fått brev från q-park :O 
En böter!!!! Jag har INTE stått olagligt någonstans!! Jg har betalat avgifter och hämtat bilen i tid! och!!! jag har inte ens fått en lapp jävel på bilrutan!!!


Jävla livet.



Kommentarer
linn

heej...folksam tycker jag är bra..där har jag min hund försäkrad =)

 2011-11-15  16:34:55
Filippa

Verkar som om livet går emot dig lite just nu :P Men hoppas det blir bra snart <3

 2011-11-15  18:17:21
URL: http://carpevitae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0