sv till Hanna

Vad JAG anser, så anser jag att det är okej. Anledningn till att jag i dagens läge säger nej till det är för att det inte är accepterat  fullt ut i samhället. Dock,så har det gått framåt vääääldigt fort bara sista året ( sista åren har också gått framåt) men speciellt sista två åren, kan jag ( lilla jag i stora världen) se tydlig skillnad. ( så om lilla jag ser, vad ser då de som arbetar md det?) 
Att ha barn är INGEN rättighet...

Länderna som det adopteras mest ifrån,  har typ noll tolerans mot homosexualitet.  och det är väl oxå något att ta hänsyns till ? 

Men som sagt, jag önskar jag kunde säga ja till det :) Men det dröjr nog ett tag till.

Man måste tänka lite längre.... än utväxten räcker....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0