DATOR!!

Sådärja,nu har jag köpt en laddare åt min lilla dator :) 

Så.. blogga sönder tangentbordet??!! 

dock så har jag gjort en recovery på burken så alla bilder ligger på ett usb minne :) 
Men jag har snart fyllt burken med nya :) 


skasnart ut med vovvar, sedan städa lite, i efteniddag ska jag jag till etuna på avslutning på allmänlydnaden :) 



Eftersom jag inte har något liv, så vet jag nu att IKEAS doftvärmeljus, brinner längre  än LIDLS doftvärmeljus :) dock så luktar de lika mycket ( lite) 

Snart får jag veta vilka som brinner längst av IKEAS och Nettos värmeljus :) Nettos luktar iaf mer, det har jag redan märkt :P 



Kommentarer
Dannielle

Jajjemänsan din kommentar kom fram :)

 2011-10-23  18:36:18
URL: http://rexmattes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0