Energigivande helg!

Slutet av förra veckan var jag sådär lagom trött på folk igen...
Har så svårt med att förstå varför man sviker överenskomelse?

Lördagen var planerad med besök från lite längre håll... men så blev det icke!! *orka* MEN!!!

Det blevvärldens bästa lördag ändå i slutändan
(och jag vet inte hur jag gjorde stora bokstäver) 
Fick besök av min hemliga vän, japp hon är hemlig har inte ens facebook :P 
Men vi hade en riktit trevlig promenad i skogen här runtom.  Blev bara Smuli som fick följa med :) hennes ena hund är " galen" (näää inte galen men han gillar inte andra hundar o så, vilket vi ska träna på sen :) den andra sötnöten, hade allergi. 
Sedan bar det för min del av till sthlm, eller snarare "orten" till Alby :) 
UNDERBART roligt!! och härligt att träffa älskade vän!
blev utgång på nåt roligt ställe med roliga folk..så här är det, jag kan inte dansa, men jag slappnar av och röjer ändå. Tar det inte så seriöst, utan har mest roligt.  Men, så stannar man upp, och tittar, på de andra OJ vad dee anstränger sig för att vara "duktiga" och seriösa, så allvarliga!! slappna av och le istället!! ihihih ( sagt från bitterfittan nummer ett hahahahhah) önskar jag hade filmat... nästa gång!!
Vaknade på söndagen, tidigt av mig själv och inte ett dugg bakis!! så nöjd!! dricka sakta, och ta någon vatten iaf under kvällen, och så treo och samarin på natten :) OCH treo direkt på morgonen :) 
Söndagen var även den galen, skratta så jag tjöt och med tårar :) men det är så det ska vara bland vänner :) 



idag är det måndag, och jag ska nu städa, leta viktiga papper, ringa ams, åka på intervju, och vara mitt trevligaste!!! Jag är sjukt rädd!!
OCH så ska jag göra armhävningar, jag är sämst på det!! så nu ska jag lära mig det :) 
Får se om jag drar till Etuna sen, och tränar på hundklubben med lilla Smuli <3 

bara för bilden är världens finaste <3


Kommentarer
Hemliga Anna

Hahahaha ja jag är så hemlig så jag inte ens har facebook... Det ska bli väldans kul att träna min odåga :) Gulliga du som ställer upp :)

 2011-10-31  19:39:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0