GODMORGON!!

Vaknade en anings försent idag.. halv tio... inte så nöjd!!! ÅNGEST!!Dags att börja ställa klockan! 

Även ångeestframkallande av stressen att inte ha något jobb.
MEN det ska jag göra vad jag kan för att ändra på snaaaart!!!

Lilla Doris, jag vet inte om jag har ett probelm eller inte, men hon kan inte sova själv på natten! På kvällen så ligger hon brevid på i soffan, bredvid som i så nära att jag knappt kan röra mig. Hon ligger även kvar om jag går upp och runt lite. Men när jag lägger mig i sängen, så vill jag ha det hundfritt där. Men hon springr runt och gnäller och försöker öppna dörrarna. 
Och när jag somnat och inte längre vaktar dörrarn så kommer hon in.pch lägger sig på mina ben, och sen rör hon sig inte ur fläcken! 
Vet inte om det hör ihop med kasteringen? I Eskilstuna sov hon i vardagsrummet. Utan gnäll. När jag flyttade hit, så tog det ett tag innan jag hade en säng, så jag sov i soffan. med hundar :) 


Något som däremot är väldigt positivt, igår var hon själv medan jag var på kurs, alltså helt själv utan smulan, och hon gjorde inte ett enda bus!! Ingt!!! STORT framsteg, hoppas det fortsätter så!!  För det första så skönt att slippa torka kiss det första man gör när man kommer hem, och skönt att slippa plocka ihop söndertuggade sladdar,tvdosor osv. Det är ett under att hon lever!!!
Tv-dosor är hennes bästa att tugga, hon har även tuggat sönder min data laddare, en sladd till lampan, en lamphållare. Bara farliga saker :S Så som sagt, ett under att hon lever!!! älskade byracka!!

Ska lägga in lite bilder i datan ikväll... eller.. hmmm får lägga till det i min att göra lista... 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0