Saknar!

Jag saknar att  blogga!

Nörd eller vad?? Men jag saknar att blogga!! Det går inte från mobilen :( Jag kan logga in och så, och läsa kommentarer, men inte skriva :S det stör mig!!


Så vad händer då?
Flytten är klar, jobbet gick åt helvete.

Jag har ingen dator, för till lilla  datan har Doris ätit laddaren ( ett under att den hunden lever, så mycket konstigt som hon ÄTIT) Och till stora datan, saknas det nån sladd av något slag..
Läser lite bloggar genom genom luren, men det är så tråkigt!


SKrev in mig på ams igår, känns förjävligt, men jag kämpar på... jobbet jag hade, vantrivdes jag på endå... och lviet är för kort för att man ska må dåligt..man jobbar ju ändå en stor del av sitt liv, så man MÅSTE man trivas, anser jag iaf :)

Ska försöka lösa det där med data biten i helgen..

Nu ska jag söka jobb :)

byeee

Kommentarer
Dannielle

Du får ta och skaffa en Iphone och tanka hem blogg.se egen app. ;)

 2011-10-22  00:09:11
URL: http://rexmattes.blogg.se/
Dannielle

Haha tax? Jag tänkte säga vad tror du om mig egentligen. ;)



Jag tänkte också som om JRT innan men när sen min absoluta favorit hane blev parad och det nu finns tre valpar kvar och jag bara minns hur han vände mig totalt gällande mina fördommar så blir jag lite fundersam ändå. ;)

 2011-10-22  00:28:44
URL: http://rexmattes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0