SKITARSEL

Mitt inlägg energigivande_helg (tryck på e i Energigivande för att komma dit) blev helt fucked up!1 Medan jag skrev, så blev bokstäverna stora,och nu, när man går in i bloggeen,så syns det inte!!! suck orka!!!
MEN
man ser om man markerar hela rutan...orka...jag orkar inte skriva om, och jag vet inte hur det blev så heller..

Något annat irri är att det bara blev e om en länk..energi, kolla igen blev det så!! WHY??


Annat irri är att min mus kan styra hela skärmen. Har ingen lös mus, utan en sån platta, som sitter fast. 
Helt plötsligt så börjar den bara flytta hela bilden upp o ner!!! SUCK!! Det blev efter jääävla recovery, hatar recovery!!!Efter recoveryn, så slutade även bilderna från mobilen hamna i egna fack!!! ARG!!

Snacka om att allt detta är dagens fucking hat!!! 
var länge sen jag hade något dagens hat.. men nu har jag massa av dagens hat!!! 
dataskit är mitt dagens hat. Plus folk som inte tar hänyn. DET är mitt hat.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0