Tisdag.

(eller egentligen onsdag)
Men, ja, nu har det gått måndag och tisdag. HUr långt har jag hunnit på min lista ??

DEt jag ska göra är : 
*ringa alfakassan  (fått papper iaf att jag är anäld dit,men njjaa borde rigna oxå)
*hitta så många intyg jag kan som stärker mitt CV
*skriva in mig på ADECCO,maila "adecco-tjejen"
*ringa en stor arbetsgivar här istan (alt.maila) 
*söka alla  jobb jag sparat ( har börjat)
*maila intresseanmälningar till mina utskrifter
*söka de jobb som kommit upp som nya sedan sist jag kika ( inga nya hade kommit imåndags iaf, inte i västerås)
*ringa till de jobb jag sökt

och så lite annat jag bör göra: 
*dra med smuli
*lydnad med Doris
*e-tuna för DW
*pyssla lite( sy,quickknitta,eller virka som gör så jag mår bra) 
*lämna tillbaka min morbrors borr
*söka diverse jobb i närliggande städer
*laga matlådor ( för att minska risken för utemat,fattig arbetslös loooser) 
*ringa kvartersvärden om min kontakt i vardagsrummet
*kolla om någon jag känner har en slagborr

Hmm... inte alltför mycket har blivit gjort.. eller jo det har jag! Igår,måndag var jag på eftermiddagen till min mormorssyster, hon är sååå söt, jag ska få hennes sängar :) Hur snällt?!?!
plus fick jag saft och äppelmos o några bullar och blomskott, och två pärmar. så gulligt och jag blev jätte glad!!!
Så det jag ska lägga till i min lista är att kontakta min morbror för hjälp med hämtning av dessa :) 


Dagen imorn är full planerad. så nu sängen. trött. 

godnatt

Kommentarer
Quila o Ronja

Se där ja!!! En sak helt struken! Inte illa ;-)

Sv.Har hört det, att det ska vara så himla kul med spår. Längtar till att det ska bli morgon. Sa tidigare, att spår skulle jag inte börja med också. Håller på med så mycket annat. Men, som sagt, nu har jag ändrat mig ;-)

Ska försöka få till lite bilder i morrn.

Kram

 2011-10-26  21:22:57
URL: http://quilaoronja.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0