Dw träning, Årbyskogen 22/9

Riktigt trevlig träning igår :)
Vi är några hundar nu, och alla är så duktiga!!
Trevliga människor oxå!
En av tjejerna hade bakat sockerkaka!!! Hur gott??? Värsta söt!! och hmm.. på tal om söt.. jag hade blandat två flaskor med saft.. en stor till dem och en liten till mig, dock var det inte dem jag packade ner.. utan jag packade ner den lilla oblandade .. men det visste inte jag.. så skulle ta en stor klunk...mmmm jätte gott med oblandad saft!!! b hahahaha bläääää





Jag gick denna gång utan vovve, vi sa så att det är nog bra om en av oss, går utan hund,så man kan hjälpa till där man behövs, plus, så vet man aldrig när det kommer lösa hundar..



Jag testade igår vikthalsband på Doris, hon behöver stärka sin rygg och framdel, och då är det ju jätte bra och enkelt med vikthalsband :) Ett kilo fick hon bära :) ska nog fixa lite mer till  ett sele sen.. Jätte lätt, bara att köpa på typ RUSTA,sådana där armledsvikter, som man sedan sätter ihop bara, jätte lätt :)



Har en jädra urinvägsinfektion som inte vill försvinna!!! Eller.. det kan även vara njuren som är sur.. känner typ inte skillnad påvilket som är vilket... :O


Idag är det jobb, får se om jag pallar fest sen... Imorn är det vin och pack-kväll!!
för på måndag hämtar jag min nyckel!!!!


N
ej nu är det dags att mata djuren och virka ett par tag... Filten går saaaaakta sakta framåt ...
åååh nääär ska jag börja med selen dåååå????


Aja, en dag blirdet nog!!


Kommentarer
Amanda

Fan vad kuul! Du ska flytta!! :D :D



vovvar <3

 2011-09-23  09:54:50
URL: http://amandauppiarslet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0