Energipåfyllnad

Man måste  ha roliga saker i livet att se fram emot, så man har glädjande energi att ta av när ´när det händer hemska mörka saker i ens liv..

Idag fick jag glädjande besked, igår fick jag gläjande.
Jag har roliga saker inplanerade att se fram emot..

DW träningen idag, gav energi, roligt med återkommande hundar. roligt med nya!
Alla är så glada och trevliga, och sådant ger mig glädje och energi :)

Gick som vanligt elljusspåret i Årby. Efter gjorde vi lite start-stop.

Imorgon är  en av dagarna jag längtat efter!! grymt roligt ska det bli :)

och ja, jag kommer att berätta vad det är, men inte idag :)


så har jag första oktober och sjunde oktober... hmm men sen har jag inget bestämt förrän i Maj...

Så.. någon som vill ge mig ett datum som vi gör något roligt på??

Just det, den som känner sig manad, får gärna komma hit och vara packsällskap :) och så även flytt-bärare :D hihihih 


 
Nästa DW träning, blir även den på torsdag, 18.00, parkeringen vi Årby IP.

(ANNA om du läser detta, kan jag få ditt nummer :) )



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0