Hemma igen

vilken underbar helg!!!!
Eftesom jag gillar att vara hemlig så finns inga foton eller nåt, men åååh  vad svårt  det var att slita sig och åka hem... inte alls nöjd nu...

Ska se till att planera hela veckorna,så dagarna till nästa gång går fort...

Imorn, ledig dag, på dagen är det hundträning, på kvällen med :) först... soooooova ska sova sänder sängen tror jag !!
tisdag, heeela dagen är fylld med hemliga saker... tänk på mig och be till alla gudar som finns att det går som jag vill!! För går det som jag vill så berättar jag vad det är :)

onsdag,torsdag,fredag,lördag jobb.
lördag kväll, syster och bästa vän-kväll!!!!!!!!!

så denna vecka kommer att säga *POFF* så är det en vecka mindre kvar.... ihihih


Kommentarer
Dannielle

Tack! Det värmer att höra att jag inte tänker helt tossigt och att man faktiskt kan förmänskliga det för att det ska gå in hos dem som inte pratar hund. :P

 2011-09-12  08:12:07
URL: http://rexmattes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0