Köpes: möbler

jag har typ inga möbler!!
En soffa har jag, ett bord att ha symaskinen på har jag..Fyra, jätte jätte fula stolar har jag..(tror jag ger upp om det dära överdragen nu :P )
en tv bänk har jag..en liten bokhylla, en spegel med förvaring...

Men ingen säng, och inget köksbord ( jag vägrar ha mitt sy-bord till köksbord, trotts att det egentligen ÄR ett sådant :p )
Jag beöhver micro, och stekpanna.
kaffebryggare ( kokar ju kaffet nu i panna,men vill ha en bryggare som maler bönorna, tips på en BRA??)


Kommentarer
Elin

Mivitotal® Flex är det flytande kosttillskottet förstärkt med extra energi. En utveckling från Mivitotal® Plus som riktar sig till den som är fysiskt aktiv.

Mivitotal Flex är förstärkt med Ribos, L-Carnitine och L-taurin utöver den bas som finns i Mivitotal Plus.

 2011-09-22  15:22:12
URL: http://fluffmonster.blogg.se/
Helena

Åk på auktion! Där kan du ofta fynda bra möbler till vrakpris. Effecta har auktioner i V-ås varje söndag! Och så är det hysteriskt kul att bjuda över andra, speciellt gamla kärringar i 50-års åldern;)

 2011-09-22  17:32:37
URL: http://nyadameeliza.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0