Hemma

Känns som att jag denna vecka flängt väldigt mycket hit o dit... och, jag har ju det med... 
Men nu , är jag hemma, hundar är trötta,jag med, ska diska och städa köket,sedan BARA chilla framför tvn!!

Sååå nöjd,min bil är HEL och REN!!!
sååå lyckig över det!!


Däremot fick jag  ett samtal som gjorde mig GRYMT förbannad!! 
Det är ju min kompis häst, jag rider. 
Idag, har någon jävla idiot gett hästen ett halvt kilo TORRT betfor!!!! 
Vilken jävla idiot som helst ( som alltså är hästmäniska,är typ det första man får lära sig på ridskolan) VET att man blöter upp det!! Inte nog med att någon jävla IDIOT har gjort detta, denna IDIOT tänker inte ens ERKÄNNA det!!!
På ett sätt, TUR det inte var jag som upptäckte det, med mitt humör, när det gäller MISSHANDEL av djur, hade jag nog skrämt upp hela stallet!! Hade vrålat , tils jag skulle portad typ. 
Blir så jävla matt... ORKA idioter!!!
FUCK THEM!!


Aja, chilla var det ja. 

Imorn, ska jag äta mysfrukost hos moster! Sedan baka o så. nice. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0