Listan!!!

Shit, hade glömt den helt!!1
Går jag omkring och inte vet vad jag ska ska skriva, så har jag en hel lista :O

Så här såg den ut iaf :

Dag 1 – Din nuvarande relation. Om du är singel, berätta om singellivet.
Dag 2 – Var du vill vara om 10 år.
Dag 3 –
Din syn på droger och alkohol.
Dag 4 – Din syn på religion.
Dag 5 – En tid då du tänkte avsluta ditt liv.
Dag 6 –
Skriv 30 intressanta fakta om dej själv.
Dag 7 – Ditt stjärntecken och om du tycker att det passar din personlighet.
Dag 8 – En tidpunkt då du kände dej mest nöjd med ditt liv.
Dag 9 – Hur du hoppas din framtid kommer att se ut.

Dag 10 – Diskutera din första kärlek och första kyss.
Dag 11 –
Sätt din iPod på shuffle och skriv 10 låtar som dyker upp.
Dag 12 – Lista upp hela din dag.
Dag 13 – Någonstans du vill flytta eller besöka.
Dag 14 – Ditt tidigaste minne.
Dag 15 – Dina favoritbloggar.
Dag 16 –
Din syn på mainstream musik.
Dag 17 – Dina toppar och dalar det senaste året.
Dag 18 – Din tro.
Dag 19 – Respektlöshet mot dina föräldrar.
Dag 20 –
Hur viktigt du tycker att utbildning är.
Dag 21 – Ett av dina favoritprogram.
Dag 22 – Hur har du förändrats under de senaste två åren.
Dag 23 – Bilder på 5 killar som är kända och som du finner attraktiva.
Dag 24 – Din favoritfilm och vad den handlar om.
Dag 25 –
Någon som fascinerar dej och varför.
Dag 26 – Vilken typ av person attraherar dej.
Dag 27 – Ett problem som du har haft.
Dag 28 – Något som du saknar.
Dag 29 – Mål för de närmaste 30 dagarna.
Dag 30 – Dina toppar och dalar denna månad.


Så, dag tio, är jag på....


Första kärleken, första kyssen. 

Första kyssen... TROR det var med någon kille som hette Niclas... Eller, Erik... hahaha ingen aning!!
Första kärleken, när jag var sex år var jag jätte kär i en kille som hette Emil :) 
Sedan... i mer eller mindre vuxen ålder... ja, jag kommer ihåg min första riktigs kärlek, och OMG vilken smärta...obeskrivligt.... 
Så, tur det är över :P




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0