Svamlet som uppstår en sömnlös natt.

Sista veckan,har jag haft lite sömn,väldigt lite sömn, idag, hade jag chansen att sova tidigt, men nu är klockan halv tre.. mer till och med.. kan jag sova ?!?!
Nej... tankar snurrar. saknad bränns.
Är inte gjord för detta livet. 
Gillar det raka och ärliga, det som är självklart. Och enkelt. Livet ställer till med djävulskap mellan varven, så därför anser jag, att allt man kan, ska man göra så enkelt som möjligt.
omständigt, är mitt värsta.
Enkelt rakt. är mitt bästa.
Folk, är aldrig att lita på. Aldrig. 
Vänner är en sak. 
Men aldrig folk.



Jag vill inte detta. 
Gör för ont. 
Hur får jag bort det ? 
Tålamod? 
Väntan? 
Sprit?
Springa tills jag spyr ?
Konstigt, när jag mår som sämst, motionerar jag som bäst. Så hälsa, blir ett tecken för ohälsa.
Ett sätt, att få bort denna smärta, är nog att hålla sig undan. Inte ta kontakt. Hålla mig till de jag VET är mina vänner. Resten, nej, de ger mig bara smärta,oro.
Denna förbannade längtan. 
Fuck.

Jag, tror på att springa till jag spyr, och att hålla mig undan är lösningen. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0