Lite DW

Hade bestämt mig för att idag, dra ut på äventyr, lite utflykt sådär i skogen och sd vart man skulle hamna. Låta hundarna löpa fritt, lite sök,lite bus, och så. 
Meeeeeen gick inte som planerat... mitt förbannade däck som gick sönder förut, i typ december.. pga trött tjeje efter 10 timmar natt... Hade nu bestämt sig för att inte vilja leva alls längre...så, drog och fixade och grejade med det istället....

så nu har jag en aluminiumfälg, hahaha



Så efter allt fix med det, kaffedrickande och så, orkade jag inte dra ut på värsta grejen, så båda hundarna gick dra, och jag håller bestämt fast vid att Doris drar mycket bättre eftr FP. Hon har ju alltid samma energi och framåtandra, men tekniken är bättre efter FP, och kanske passar det henne bättre som uppvärmning ? 
Smulans pinne på selen, såg jag behöver jag flytta bak på, lite irri att selen ska vara måttbeställd, sedan slår de ändå i benen... '
Fler kättingar behöver jag med.. 

Efteråt, fick de varisn bit revben :) 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0