Vad händer?

Fick en ordentlig jävla smäll på käften av livet i typ december... Drog mig bort från alla människor.. umgick med släkten, bara. Tog inte kontakt med någon. Svarade knappt heller på sms och liknande... Börjar komma tillbaka nu, har hört av mig till några, men jag kommer höra av mig till er andra också, förlåt,men jag bar bara inte orkat. Livet tog liksom slut i mig. 
Nu saknar jag er fina vänner ♥ 
Jobbar som en galning, i väntan på en ordentlig tjäns jag trivs med, har jusst nu  3 jobb, ska på intro på ett fjärde, var på intervju igår, och ooohhh jag HOPPAS av hela mitt hjärta att jag får det... känner mig dock tveksam, jag har ju gjort bättre ifrån mig på intervjuer förr.... Jag var sååå nervös, plus, så gick jag fel.. och ja... hoppas personen gillade mig ändå!! VILL VERKLIGEN!!!!


Har även galet dåligt samvete för hundarna, har knappt sett dem på en o halv  vecka, hundvakten har ju bott här, men tvivlar starkt på han gått långpormenader med dem...aja.. så kan det gå... 

Blir så matt på follk, innan jag började jobba som en galning,så svarade jag på tre-fyra annonser där olka personer sökte hundvakt/rastare, de var positiva till mig, ville träffas och så, sa att de skull ringa, ringde aldrig... så jävla surt!!
TÖNTAR!!!

Facebook är fortfarande borta, får se om jag tar tillbaka eller ej.. men jag orkar inte med alla människor!  Hellst inte i hundgrupperna, de flesta är dock rätt trevliga och man kan prata normalt med dem, men det finns mååånga dömmande blickar, mycket hårda ord, och saknar man kunskap om något är man värdelös både som människa och hundägare..Har man annan åsikt, ja samma då, VÄRDELÖS blr man...jä'vla människor!!

Jag har inte läst bloggar heller.. är ju bara hemma för mat och sömn... idag är jag ledig dock..ska tvätta det sista, och städa sovrummet, och skura alla golv igen, skurade överallt igår med klorn,idag blir det med grumme eller nåt... *väldigt viktigt att veta* 

Nej nu är det kaffe, sedan fxa lite. 

puss hej

Kommentarer
Quila o Ronja

Har ju undrat? Vad händer! :-) Skönt att du börjar komma tillbaka.

Ska hålla alla tummar för det nya jobbet. Du kan ju inte ha tre jobb!!!?

Kram från mig ;-)

 2012-01-13  21:24:56
URL: http://quilaoronja.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0