Dag 3 – Din syn på droger och alkohol.

¨Min syn....
På ett sätt hatar jag alkohol.. Har sett för mycket skit. 
Tycker synd om de, som VARJE helg festar minst en dag. Har de inget bättre för sig liksom...
Samtidigt som jag älskar att gå ut, dricka alkohol, dansa,skratta,prata med folk.   I år, har jag nog gått ut två gånger... 
Alkohol kan förstöra så mycket. 

Droger.... Jag dömer inte de som röker på. De som röker nån dag i veckan. 
Nästan så jag kan tycka det är mer okej, än de som super varje vecka... jag personligen hatar röka. HATAR.  

Droger.... nikotin..skulle inte dejta en kille som röker OM han inte är suuper speiceill på andra sätt... men neeej vet inte vad det skulle vara för speciellt hos honom... att röka är ju som att dumförklara sig själv lite faktiskt... 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0