Dag 7 - Ditt stjärntecken, och passar det dej

Dag 7 - Ditt stjärntecken, och passar det dej

Oxen
Oxen är ett fixerat eller stabilt stjärntecken och som sådant så har det en tendens att göra som den vill eller inte göra något alls. Oxen är lojal men tar långt tid på sig innan han binder sig. De har starka sinnen och älskar och behöver bli berörda och vara omgivna av mjuka, varma personer, kläder och saker. Som det andra stjärntecknet så har Oxen en bra smak, och ett öga för skönhet, mat och rikedom. De älskar saker och njuter av det goda livet har att erbjuda.

Oxen står för byggande och jorden vi står på. Oxar är extremt trofasta med ett starkt behov av trygghet och regelbundna rutiner. Även om de är väldigt jordnära så kan de ändå vara romantiska och känsliga när det kommer till kärlek, fast det kan ta lite tid innan de vågar visa det. Gör dem bara inte arga, bli de väl det så kan de ha ett illsinnat temperament som tillsammans med deras envishet kan göra dem svåra att stoppa


Jo, detta stämmer på mig, jag gör det jag  vill eller inget. Lojal mina nära, går genom eld för dem. och ja, det tar lite tid innan någon får bli riktigt nära.
Starka sinnen, ja det stämmer. Trofast ja, till döden.  Och ja, jag har mina rutiner :)

Ja, kan bara säga att allt detta stämmer. 

När jag älskar , älskar jag. Ordentligt. 

Roligt :) jag tog första sidan jag  hittade med horoskop, och tog texten därifrån, och allt stämmer verkligen :) 
Intressant. Snälla, ni som läser, och har blogg, kan inte ni skriva om erat stjärntecken om det stämmer och så :) intressant ju :) 
Skriv en kommentar!!


Kommentarer
Anonym

Är också oxen :D När fyller du år?!



Det passar grymt bra på mig med :D

 2012-03-21  16:55:24
URL: http://terrierfnatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0