Erik & Erika dag 3

Dom är sååå söta så jag tror jag smäller av!!! 
Inatt, smög Erika in i sovrummet, på morgonen även Erik GULLEJÄVLAR!!


De morrar inte längre när hundar är nära, satt på golvet med dem, och Doris stod på andra sidan trösklen och ville hälsa, men hon är sååååå duktig och lyssnar när jag säger nej, mitt lilla gryn <3 

Någon som inte lyssnar, är Chico!! var och hämtade han nu på eftermiddagen, så ska han sova här.  
Han blev suuuuper glad när det fanns katter här, men lite lessen när han inte fick hälsa...  
Han lyssnar INTE. 

Fegisen Erik, vågade helt av sig själv gå in i vardagsrummet :O Heeeeela vägen över köket ,genom hallen, och in i vardagsrummet, men dum-chico, jagade bort han :(( 
och Doris den lilla fjantapapn, hakade på.... suck...
Hon "glömmer" liksom lyssna när chico är med... 
Gulligt att gamla farbrorn lär lilla busunge massa bus... som att tex stjäla katternas mat.... 

Ja,ja, det blir nog bra ändå tillslut...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0