Ledig torsdag

Idag, ska här STÄDAS!!!
spy-diarre hund.... hon är frisk nu, så nu ska här STÄDAS!!! även om jag skurat efter varje diarre, så känns lukten liksom som den sitter fast... 

Har även beställt nya gardiner til köket, och ett lakan till sängen, alla mina underlakan har liksom gått sönder,, så har bäddat med......... PÅSLAKAN :D hahahaha  värsta fattigt :P  Men nu har jag beställt :) 

Är såååå mycket jag behöver hem... 

*sängram
*dubbelbäddmadrass
*barbord, plus stolar
*lampa till hallen
*TV ( har en tjockis i sovrummet, men den som datan är kopplad till i vardagsrummet är paj)
* En data ( min lilla är trasig, den stora är snart trasig)
*slagborr
*taklampa till vardagsrummet
*vas
*mattor
*vardagsrumsbord ( har ett stort,brunt fult med ett snett ben)
*Kaffebryggare, och nej, jag tänker INTE köpa en vanlig, jag vill ha en som MALER bönorna. Envis som jag är så kör jag med snabbkaffe,eller kokar, till jhag har råd med den jag vill ha 

Plus, behövs en massa fixas med bilen....
fixa bucklan,tvättas, både insida och utsida, köpa hundbur,lämna in på service

hm... så... bara att jobba mer... men hur??!!


NEJ nu är det städa som gäller....

Sedan, FP med Doris, sedan DW :)  
mina små gulliga 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0