VARFÖR MAN INTE TAR HEM FRÄMMANDE MÄN

VARFÖR MAN INTE TAR HEM FRÄMMANDE MÄN del 2


Jag åkte då från sthlm, han skulle komma på tisdagen redan...
Men jag avbokade.
Sedan var han helt tyst, några dagar,sedan hördes vi av, han kom hit.
Var ju lite problem med kommunikationen, hans dålga uttal på engelskan och min dåliga engelska...
Men han var snäll, var snäll mot djuren och så.

Vi åkte på kvällen till syster och hennes vän ,hade en riktigt trevlig kväll.

Sedan, skulle han dra hem, då lämnar han typ shorts och tshirt, tandborste kvar här.
Konstigt visst???
Men jag brydde mig inte om det.... ( borde ha gjort)

Sedan ville han träffas typ heeeela tiden, han fattade liksom inte att jag jobbar så mycket som jag gör.


Jag var väl lite halv intresserad,  lite lagom om ens det...Var ju jäklgt irri, han inte kunde svenska, så jag funderade på om han hade papper och så, eller om det var det han var ute efter....



Nu måste jag städa och så, skriver mer senare :D 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0