Full fart

Hinner typ inte blogga, och  när jag hinner, är jag för trött :) 

I förrgår, drog jag och en bekant och simmade hundarna :D Smula är SJUKT snabb!! Hon verkligen älskar det!! 
Släppte andra hunden först, och gick iväg en bit med Smula, men hon kom ikapp!!
Simmar som en utter :D 

Tyvärr inga bilder, hade batteri slut i skit luren!! 

Natten, blev det grilla, Doris var med, så igår var vi alla sjukt trötta!! 
Skulle städa och sådär.. men sov mest :) åt glass . 

Nu, ska jag dra iväg och hadla hundmat, och något att äta dygnet på jobbet :)

Imorn, full fart,städa, konfirmation, besök . 

Söndag jobb, måndag, bilen lagas, plus, bokt tid för lite hygiengrejer. 


Nu, full fart framåt.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0