Går åt helvete

MIN RYGG DÖDAR MIG!!!!

Ärligt, min rygg är  fucked !!!! 
Gråtfärdig i tre dygn nu!!!
Kollegan är ju massör och så, hon knådade lite,kändes bättre för stunden, men nu är det åt hell igen!!!!

Jag dööööör!!!!

Ringa fysiokliniken på måndag!!!

PLUS MENSVÄRK!!!!!!!!



HUr som, hundarna är tränade, och trötta för resten av denna dag :) 
DW för Smula i ca sju km, med sex kilo bakom, brukar ha fyra. Inte pga hon inte orkar mer, utan för att hon TROR hon inte orkar mer :)  Mycket psykisk träning :) Är inte bara att haka på vilkter och gå. 
Doris sele var hemma, plus, så ligger de andra kättingar så jag ej kommer åt dem, så hon fick gå i midjebälte :) 
Drog som, en galning mellan varven :)  (mötte en svart schäfer, Doris blev HYSTERISK, Smula hakade på, til och med Nellie hakade på, INTE så lovely för ryggen!!! )
Nu, märktes inte ett dugg på Smuli jag ökat vikten :) 
Ska ta någon dag, med lite start och stopp på båda djuren.
Köpa en 6 kilos kätting och en åtta.

Får se om jag till kvällen, kör lite klicker och medicin boll med de båda söta. 
Åh kvällen ja.... har lite alternativ..får se... som det känns just nu, vill jag dra och hyra sista säsongen av Gilmore Girls och bara lika hemma helt själv med värk och allt. 
Men... ja får se, hur folk övertalningsförmåga påverkar mig idag. 

Nu, dusch, städ, tvätt.
TYPISKT solen kommer fram nu, när jag är inne. ..

Random bild för nöjes skull...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0