Hundträning

Egentligen vill jag ju skriva mer om hundarnas träning...Och då verkligen föra som dagbok över vad vi gör och så. Men glömmer bort hela tiden. 
Träningen går bra.
DW- Smula går lättplätt med sex kilo. 
Sedan Doris fick nya selen, har hon med ökat till sex kilo, sist, blev det dock ätta, och då först märktes skillnad på henne :) 4 eller 6 var samma, hon gick helt obrydd :)  Min lilla terrier :) 

FP med Doris, ho har blivit grymt snabb och smidig. Jätte roligt att se :) 

Cyklingen, båda älskar det. Och det är kul att se vad trötta de blir :) 

Springningen, blev på is, sedan jag fick probelm med ryggen. Ska strax dra upp det igen.

Diverse, lära Smula fot, jag måste komma på ett bra sätt, men det går framåt :P 
Klicker, håller på och ska klicka in dem med medicinbollen, går sådär bra, eller... dt går lika bra som jag anstränger mig, kan ma säga :)

Dom är båda i fin form.  Ska försöka fota dem båda :) 

Idag, lade jag även spår åt Smuli, var evbigheter sedan sist :)  sååå roligt :) Gjorde även en uppletande ruta, och.... ja det märks ju det var ett tag sedan sist :) Men mysigt att komma ut i skog och så ign, med spår :)
Cyklade även med Smuli till och från mormor, strax under 3 km ToR.  
FP Med Doris, och ska strax ut och dra med henne. Sedan, tror jag det blir lite klicker med :)



Bilder från igår, med mina bästa <3 


Kommentarer
Nathalie

Hej jag heter Nathalie och sökte efter weight pulling på google i eskilstuna och då kom ett utav dina inlägg fram. tänkte från om du vet i ifall att det finns nån aktiv weight pulling "klubb" i eskilstuna eller vart den närmaste finns?



MVH nathalie

 2012-05-30  17:12:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0