och det gick ju åt helvete

Det jag gjorde för att få bot på min nedstämdhet var, först att  gå milen ( får ju inte springa/cykla/inlines) blev mini,mini lite gladare av det, men inte ett dugg trött. Kul liv!! 
Följde sedan med syster till E-tuna och tillbaka, och det var ju såklart trevligt och så, kommer hem, fick ryck och drog sedan till annan stad över kvällen, träffade n trevlig person, var nice, sedan var det tydligen fest, och hmm ja, sitta nykter bland bara massa främmande folk, nja... Jag är inte blyg, kan prata med främmande  folk och så, är lätt, bara att göra. 
Drog hem någon gång vid elva tror jag, betydligt gladare än tidigare, 
men....... det var ju ett misstag. Som allting annat jag gör i detta liv. 
Jag hade missuppfattat personen ifråga, eller... missuppfattat är nog fel... Jag  hade nog bara missat en liten detalj i personens sätt... 
Blev riktigt besviken faktiskt. Ledsen och sorgsen. 
Hjärtat på utsidan

Så, arg och ledsen, drog jag till syster, och det gick fooort... inte så planerat.... För jag har läst på facebook att om man kör för fort, trotts att man " vet riskerna" med det, är man en dålig person. Och allt som står där, är sant. Allt som står i aftonbladet och hänt extra också.

Kom hem, någon gång, vid tolv, fick besök, mysigt och så, men det var ju det här med dessa jävla spel och alla osanningar. 
Och det, om något, kommer krossa mitt hjärta. 
Så..... Vad ska jag göra nu då....

Dricka mitt kaffe, ut med hundar, sedan dra till min älskade älskade vän i Botkyrka. SAKNAR!!!!

Ursch, vill bara gråta! 
Orkar inte med denna känsla.


Lyssnar på Lillasyster, Jag har fått nog av dej. 
Har fått nog av alla jävla idioter. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0