Varför man INTE tar hem främmande män

Kom hem där på lördagkvällen, han vägrade åka, var full av töntiga ursäktr.
Btw, han hade inte heller sagt ett ord om pengarna. SKITER i pengarna, det är principen, han sa nästa gång vi ses,
Jag lägger mig för att sova,han hade gjort något försök att städa, men tror ärligt han inte vet hur man gör...suck...
Vaknar någon gång av att han tar min lur, som jag har kod på, jag tar den utan ett ord. sover vidare, vet ni vad han gör sen??!!??? Det är inte klokt... han väcker mig, För han vill att jag ska starta tvn!!!!!
Jag svär , säger men jag sovar, gör det själv!!
han suckar och surar. jag sover vidare.

På söndagen, ska jag jobba dygn, ska köra han till station, men han säger att han ska stanna, orkar, hinner inte bråka, så okej han fick väl det då. Han säger,men då behöver jag nyckel så jag kan låsa när jag åker. NEJ du får inte min nyckel!!!!
Han mailar mig på kvällen sen att han åker hem. 
Nästa dag, säger jag till honom att jag inte vill träffa han mr, att han är en idiot och så.

Han verkar inte bry sig om det, utan ringer mig i typ varje dag, sänder flera sms om dagen. Jag svarar aldrig när han ringer, svarade någon gång ibland på smsn, varje gång med orden, vill inte se dej sluta hör av dej osv.

och så håller han på bra länge....

Nu, tv. fortsättning i natt kanske eller imorn. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0