Varför man INTE tar hem främmande män

Nu var det ett tag sedan jag hade tiden att  bloggas vidare... jobbat mycket, FÖR jobbet. Tungt :S 
Helt slut i skallen och kroppen. 

Hur som helst, efter första gången, han varit hos mig, så var han helt på det bestämda, han ville gifta sig och skaffa barn. 
Udda.. fast, inte för afrikaner tydligen... men men, vi hördes över telefonen lite, var dygt att prata med han, då hans engelska uttal var så dåligt och han pratade fort fort.

Glömde, när han åkte från mig, första gången, frågar han om han får låna pengar, jag får ont i magen, och känner NEEEEEJ. 
Men, jag tänkte, testar, han får låna, tar han med dem nästa gång, då kan jag lita på honom. 

Han kom en andra gång, hade med sig whisky. Frågade om jag ville ha, men vem dricker whisky typ ett på lördag dag ??

Han hade druckigt en del när han kom, rätt mycket, märkte det inte först... 

Vi pratad lite, jag blev irriterad, för han uppträdde illa. 
Han lade sig för att sova, jag städade lite, hade tråkigt, inga hundar hemma. 
Lade mig att kolla på tv. 
Han vaknar, vinglar ut på toa, Japp VINGLAR... 
Kommer tillbaka, somnar, spyr. 
Spyr i sängen. utan försök att vända sig elller nåt. 
Blir vansinnig, kastar handdukar och papper på han, säger städa. Kollar tåg, säger, vi ska dra til tåget om  30 minuter. Han säger nej och massa bullshit ( innehållades ord som, baby, love) Detta var min enda lediga dag på 8 daggar, jag orkade inte bråka, orkad inte bli arg, så när han säger nej, jag vill inte åka, säger jag okej jag bryr mig inte, men jag drar nu.  
Han säger nej, går in i duschen, hör hur det brakar där inne ( antagligen ramlade han, för duschmunstycket är lite konstigt efteråt) Jag drog. Stack bara. 
Han ringer mig,  jag svarar inte. 

Drog till moster, hade en jätte mysig kväll faktiskt,med pizza och tv :) 


och nu, orkar jag inte mer, ska göra ytterligare försök att sova. 


Btw
Jävla livet.

FAST!!! längtar till måndag. 
Undrar..... 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0