7 Days a week

Ja, jag vet, det blev en lååång vecka det här :P
Listan går väl sisådär mycket framåt :P
Men veckan har varit fuuuull bockad!
Måndag,personalfest, riktigt lyckad! Dock jobbade jag först till fyra, och jag festade väl till strax efter tolv,gick hem, gjorde gröt, drack treo, lade mig efter ett, för att gå upp halv sex för jobb igen..
Tisdagkvällen var jag dödens död,tvärdecka i soffan typ åtta.missade Desperata hemmafruarna!!!
Men repris går på söndag!
Onsdag då, ja det blev ett trevligt avslut på min sjätte jobb dag på rad,det blev 06,15-23ca.
Inte så optimalt,men vad gör man inte när ingen annan kunde =)
Dock slog det tillbaka igår,då jag soooov o sov o sov, och vaknade till ibland,bara för att fortsätta sova, huvdvärk hade jag oxå, var nog en kombination av vätske brist,för mycket jobb,för lite-för mycket sömn.
Då jag hade förstått jag skulle vara tvärdött igår,så tog jag ledigt idag! Tack söta som tog min tid så jag slipper jobba sönder mig!
Man måste ställa upp för varandra!♥


Idag är jag då ledig,vet inte vad jag ska göra,ut md vovve snart iaf,kanske stan o leta julklapp till älskling?svårt det där..tips någon?han behöver vinterkläder,men är det så roligt i julklapp?hmmm aja kom med tips =))
Nej nu ska jag ut i solen med mina fyrbenta älsklingar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0