7 Days a week, day 2

Därför bloggar jag.
Har bloggat i flera flera flera år, detta är nog min tredje adress,började dock blogga,redan under lunarstorm tiden.
Använder det dels som en dagbok,att kunna gå tillbaka och se framsteg. Att se hur livet går vidare.
Min första blogg är inte rolig, ååh guuuuud vad jag mådde dåligt då...
annars anvnäder jag det som en ventil, skönt att skriva av sig,och pga jag inte längre är lika trygg så har jag öppnat en hemlig adress med lösen som jag bara lämnar ut till dem som frågar efter den.

Jag tycker det är roligt att skriva. 
Helt enkelt.



men jag stör mig, jag fattar inte hur man lägger in en video här på blogg.se.
på metrobloggen fanns det en flik som hette youtube.men inte här =((


Kommentarer
Filippa

Jag blir lite stolt över mig själv när jag ser vilken fin blogg du har ;) <3

 2010-12-04  17:13:38
URL: http://carpevitae.blogg.se/
Khim

HUR DU LÄGGER IN EN VIDEO!



Gå bara in på youtube och välj den filmen du vill publicera i din blogg. Då trycker du på "bädda in" och kopierar den texten som finns där och klistrar in den i "html". "Html"-knappen hittar du när du håller på att redigera inlägget. Efter att du gjort det trycker du på uppdatera :) Enkelt!

 2010-12-05  01:30:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0