7 Days a week

Ja sju dagars lista känns bättre än en TRETTIO dagars lista =)

Dag 1 – Presentation av mig.
Dag 2 – Därför bloggar jag.
Dag 3 – Mina 3 största intressen.
Dag 4 – Mina framtidsvisioner.
Dag 5 – Min familj.
Dag 6 – En ”Dagens”-lista. Ex. ”Dagens planer, dagens outfit, dagens låt, dagens plus, dagens minus”.
Dag 7 – Några av mina favoritbloggar med beskrivning.


Hmm, ja, jag kan väl göra ett försök att vara "som alla andra" och blogga utefter en lista =)

Ååååååh vad jag önskar jag hade råd att gå ner i tid på jobbet, och vara ledig en-två dagar mer i veckan, missförstå mig rätt,jag älskar mitt jobb,men jag önskar bara jag hade råd att gå ner i tid för att ha mer tid till det som betyder något här i livet..Mina hundar,sambo, och vänner.De vänner jag har, och orka/hinna anstränga mig för att hitta någon mer.

Imorgon är jag ledig, ENDA dagen denna vecka, och HUUUUr ska jag hinna allt? Massa att göra!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0