7 Days a week,day 4

Mina framtidsvisioner
De är många, och de är drömmande, och jag vet inte vart börja..på det yrkesmässiga planen.
På det privata,vill jag ha ett hus, med hundgård,där djuren kan gå in o ut som de vill, och kanske kanske ett stall med häst.
uppfödning i liten skala av någon inte alltför vanlig ras? dock bör ag först lära mig om genetik..

Hmm ja detta var en svår punkt,då jag har MASSOR med saker jag vill och borde göra..
Jag vill ha fosterbarn.
Det finns för många barn som ingen vill ha,som ej är önskvärda, sorgligt men sant,det finns för många barn som bor där inte ett levande varelse borde befinnas.
Jag vet vad en fosterfamilj kan göra för skillnad,både på gott och ont.
jag vill komma igång med min lustjakts försäljning,det hänger bara på mig och är väldigt lätt att starta......EGENTLIGEN :P

Ja det är så mycket jag vill att orden inte räcker till, och det mesta är hemligt,förutom ett fåtal,som jag berättat för.

.....................................................................................................................................................................

Ja en annan framtids vision är att sy klart mina stolsöverdrag..hähähähähäh


Kommentarer
Johanna

Ta en häftpistol och häfta fast tyget - voila! klart! ;) Så gjorde vi, gick på ett nafs :)

 2010-12-15  13:41:57
URL: http://johannaniiranen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0