GNÄLL

Det här är inte roligt. Min rygg!!!SMÄRTA!!!
Har ju alltid haft probelm med ryggen,och det går ju lite upp och ner,men sista tiden har det mest varit ner...
Har en teori, har problem med en tå (låter ynkligt jag vet) "ringtån" på vänster fot, känns som någon nerv eller nåt är i kläm i den, och innan jag fick ont i tån,så tänkte jag aldrig på den tån, men den stödjer man jätte mycket på, och nu när det gör ont där,har jag omedvetet börjat gå nsnett,så jag har även fått ont under foten, och därav min ryggsmärta..och därav min huvudvärk..Inte ens spikmattan hjälper =(

allt gör ont =(


NEJ nog med gnäll, idag innan jobbet var jag duktig och tränade både Smuli och Tyson !!
Jag måste skaffa mer vikter!!
Har bara åtta på vardera hund, Smulan får jag sakta öka på, henne är jag hellre för försiktig med,så jag behåller och höjer hennes självförtroende.
Men Tyson, åtta kilo är ju jogging vikter för honom! Så vem fick träna, jag som släpade vikterna upp o nerför trappan och fick halvjogga för att hålla hans tempo eller Tyson som drog vikterna :P
Det är SLÖSERI med hund om jag inte tränar han! Han kommer bli GRYM!!
Skulle förresten vara coolt om jag skaffa loksele och sådan där liten trilla åt dem =))
Tänker vägra ha vagn åt mina barn,för det ska djuren dra =))


Nu tänker jag äta pepparkaka och endast vara i soffan resten av kvällen o vila min stackars kropp...sjuuuuukt mycket at göra idag, och igår,då någon dessutom la in en stinkbomb...USCH!!!


Kommentarer
Dannielle

Ta och skicka iväg ett mail med lite bilder du vill ha och färger så ska vi kunna lösa något. ;)

 2010-12-29  01:24:55
URL: http://rexmatte.blogg.se/
Amanda

Vad roligt! Hur tränar du dom? :)

 2010-12-30  09:24:15
URL: http://mramandaforsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0