veckan?

Förutom att gnälla sönder mig, så drog jag tidigare från jobbet i onsdags, mådde sååå illa och var helt yr!!!
spydde på hemvägen,så tur jag fick gå när jag fick gå...INTE så lovely!!!
Eftermiddagen kvällen sov,vaknade,sov o vaknade jag...
Torsdagen,mådde jag bättre,var matt  i kroppen.
Vilade,tränade Tyson,tog dubbla vikterna,så nu fick han arbeta på ett annat sätt. Så grymt duktig!!
Är dock ingen stress med fler vikter ännu,den mindre vikten tar vi på längre promenader,och alltihop tar vi på kortare.
Dock vore det ju bra med tyngre för lite start och stopp.
Idag året sista dag,blir det träning med Smuli! Min lilla söta Smuli!
På torsdag nästa vecka ska jag träffa den som förhoppningsvis blir min nästa rastare.HOPPAS!utefter hennes beskrvining så borde hon vara bra, hon är äldre än de andra två OCH hon har egna hundar som hon aktivt tränar. Dock är hon dyrare än vad de andra var, men det kan det absolut vara värt om det funkar!Skulle vara sååå skönt!!!*ber till alla gudar jag känner till *

Förra vintern..kommer ihåg den här dagen så väl,för jag var så GRYMT stolt över honom då!!


Smulan på julafton i västerås.


Chico gosar med Spöket (R.I.P)

Kommentarer
Amanda

Haha, hur många gudar känner du till? :P



HAHAHAHAH! Ja, okey. Jag kanske har missuppfattat det där med träden HAHAHA!

Gud var roligt att han gillar det då! Vad är dom för raser, dina vovvar? Fiiiina är dom i alla fall! :D

 2010-12-31  09:05:18
URL: http://mramandaforsberg.blogg.se/
kim

HAHAHA hur gör du då? Ber du åt en åt gången eller kör du en "kära kristna gud, muslimska gud, buddah, krishna, allt vad dom nu heter..."?? Hahaha! :P



Okey, dom ser så fina ut på bilderna du har.. :) Haha! Ja, Ouzo är ingen bastard, han är mer en blandning av pucko/äckel.. :P

 2010-12-31  15:36:58
mad

Kim: judar, kristna och muslimer tror ju på samma gud :-) när det gäller andra mindre religioner vet jag inte hur de ligger till

 2011-01-01  15:42:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0