Anonymt

Inte heller i denna blogg godkänne jag anonyma komentarer.
Diskuterar inte med folk som går till personangrepp.Eller är anonyma.
Kommer samma ip nummer upp med personangrepp blir det polisanmälan.

Du som tycker du är "anonym" och kallar mig dum i huvudet, hur menar du då?
Läste du ens inlägget? Eller kände du dej bara för att kalla mig för dum?
För dum är jag faktiskt inte som svar på din fråga.
Och tänker du inte stå för vad du säger så läs inte,kommentera inte,för dit ipnummer är snart inte anonymt för omvärlden längre.





Kommentarer
mimo

åååååååååh jag har saknat din blogg när jag vart borta!!!!

GUD VILKEN FIN BLOGG DU SKAFFAT!!! har mkt att läsa nu ser jag!!! pussskram

 2010-11-14  23:15:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0