Bra start på veckan!

Måndag morgon, jag har ont i skallen är på dålig humör, och allt är typ fel..ville bara vara hemma med djuren..Men eftermiddagen på jobbet så vände det!
Någon kom med den sjuuukt braiga ideen att vi drar på bio!!!Jaaaa jiiipiii tjoohooo vi blev ett gäng på... hmm tio pers?
Unstoppable riktigt bra film!!Spännande från start till slut, var nära tårar ett par gånger!!Men när det var sååå nära för tårar så drogs det ett skämt, så då blev det fniss i allt det hemska istället. Tänk dej som när man tatuerar sig,och smärtan är oliiiiiidlig, och just när man tror man ska dödens dö,så tar tatueraren en paus.

Fika, innan,massa skratt o prat, härliga människor och grymt roligt att umgås, där vi alla bara är människor.Och inte så seriöst som när man jobbar.


Idag, vet ni vad jag gjort idag, JOBBAT!! 10-23,15.. jajjemän!
måste ju ställa upp  om någon mår dåligt... ååh guuuud hoppas det hittas en lösning åt dem snart...:S
Ja men nu är jag ledig torsdag o fredag.. skönt!!Sedan jobb lördag-onsdag..


Imorgon ska jag träffa några för att se om de passar sim hundvakter...


Jag har världens bästa sambo!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0