Flyttat.

Japp, nu flyttar jag hit.
Kommer saknar smiley gubarna i metrobloggen.
Visst är det en fin design jag har??
Den är gjord av min "syster"
www.carpeviate.blogg
Ja om det nu är någon som är petig så är hon inte min syster,vi är inte ens släkt så vi kan gifta oss om vi skulle bli lesbiska.
Hon är min systers syster. Är man ännu petigare så är hon min halv systers syster.
Fast jag är inte så petig. Haar inga halva eller hela syskon. Bara syskon.
Och ja om nu Filipppa är Ofelias syster, så får hon gott tåla att vara min syster med.

Hmm nu kom jag på en till grej jag kommer sakna på metrobloggen, att ändra olika färger, och stilar på bokstäverna..
Får hoppas att hennes fina designer gör så jag blir inspireradd att skriva bra och roligt och färgrikt utan färgade bokstäver.

ska väl ta och fixa lite i länklistan, och bilder på kanten, om det går..och!!
www.rexmatte.blogg har något häftigt i sin blogg, efter varje inlägg har hon länkar till andra inlägg, smart va =)undrar om det går att fixa...

Tända ljus, äta clementiner, kolla Desperate housewife

Kommentarer
Filippa

Haha :D Det kör vi på :) Längtar tills ni kommer hit :) <3

 2010-11-10  14:14:33
URL: http://carpevitae.blogg.se/
Dannielle

Nemen! har du anslutit dig till blogg.se skaran? Yeey!



Klart det går att fixa en sådan till dig med. :)

 2010-11-15  22:44:15
URL: http://rexmatte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0