Idag

idag blir det en  bra dag.
ska till Rusta medd en jobbarkompis och kolla på julgrejer!!

Förresten börjar bli dags att köpa julklappar..

tänker skicka julklappar till mina syskonbarn!!!
kommer nog alltid att sörja kontakten med dom..Jag förstår inte, jag förstår verkligen inte!!
Hur vi,två helt biologiska syskon kunde bli sååååå olika??

aja ska hur som hellst sända dem paket.


Undrar hur julenblir...hade först funderingar på att ha den här,men vet ej om jag orkar?
någon släkting harsänt julkort med inbjudan på julafton..vet dock ej vem??

Eller så blir det samma som förra året.
Är fortfarande anti att fira jul med släkten..Hmm ja ibland är jag minsann långsint!!Betoning på ibland!

nä nu är det dags att resa sig och gå ut i kylan..Men det är mysigt i soffan med en hund på var sin sida, en fotvärmare och ett armstöd :)

Aja lika bra att göra det nu.
ska bara....

Kommentarer
Anna

Svar: Jag har tyvärr flera vänner som tycker att han är riktigt bra, vilket jag verkligen inte kan förstå. Usch!



Tråkigt att höra att du inte firar jul med din släkt, men vi har alla våra anledningar. Jag har ingen släkt (vi är typ 6 stycken allihopa!), så det blir alltid en lugn och skön jul vilket passar mig perfekt eftersom jag inte gillar julen särskilt mycket. Hoppas du hittar många fina saker :)

 2010-11-25  09:13:45
URL: http://ettsmultron.blogg.se/
sussi

Tack... snällt sagt :)

ja anv framför allt Susnets tjänster å sen surfar ja runt efter andra på nätet.. söker på "trace ip"

Va fin bloggen blivit här.. headern å designen snygg..

 2010-11-25  11:46:56
URL: http://siouxzie.blogg.se/
Filippa

Vad är det som har hänt? Är det knas med Lina? :/

 2010-11-25  17:21:51
URL: http://carpevitae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0