Lite knasig

Ja nog är man lite knasig..Är väl ingen nyhet att jag älskar allt som glittrar =)
Snööön på hemvägen nu i nattten,glittrade så det var knappt jag kunde gå,ville bara stå och titta på det orörda vita glittriga..Men det är ju lite knasigt att bara stå och titta på vägen..fast den glittrar bra fint!!
Ska nog lägga mig nu så jag vaknar tidigt och kan gå en glittrig promenad imorgon..

såg även tre harar på hemvägen,och dem stannade jag och tittade på,det verkar inte lika knasigt :P
Det är något fridfullt och levande över dem,sådan härlig frihet,de skuttade omkring,stannade upp och tittade,gjorde vad som såg ut som glädje spurter.
Underbara fina djur.
Jag älskar verkligen djur!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0