1 april 2011

Fredagen 1 april 2011,var jag ledig!!
Började med att träffa en vän från köping, blev liiite shopping,lite fika och massa massa prat.

Är hjärnan understimulerad så stimulerar den sig själv, och det är då man mår dåligt. Ett icke stimulerande jobb osv.

KLART att man får ångest och mår skit!!! Så logiskt!!Hela förra veckan och veckan innan, var proppad med ångest, var som smällar i magen mellan varven så jag mitt i dammsugningen var tvungen att sätta mig ner.
Men nu vet jag varför.

 På eftermiddagen kom mina underbara små hjärte gull!!! älskade älskade barn.

Bilderna får nästan tala lite för sig själva:

Benis o Chico.
Kärlek!!





Jag blir alldeles varm ♥
Det är kärlek!! Ord känns lite överflödigt, det är bara kärlek i bilderna!!
Han ville hellst sova där i hundsängen,mellan hundarna =)

Vi hade en jätte mysig kväll!!
och mysig lördag förmidddag!! kommer bildbomb på det oxå..
kommer troligen om jag orkar,bildbomb från söndagen med =)


Kommentarer
Quila o Ronja

Vilka härliga bilder. Klart man mår bra av dom, hihi.

Sv. Ang. Betapred, så har jag gjort ett tillägg, för att undvika missförstånd. Forskning har visat att kortison inte har någon effekt på ormbett, snarare att adrenalinpåslaget blir högre. Det bästa man kan göra är att ta sig till veterinär, lugnt. Helst bära hunden....hur vi nu skulle klara det, med stora hundar? Hoppas vi slipper uppleva det.

Kram

Susanne

 2011-04-04  22:07:23
URL: http://quilaoronja.blogspot.com
Lina

AAAAAHHHHHH!! Panik, Gabriel och mördarhundar!Hade du en skruvmejsel i närheten?



;) Puss på rej kompis!

 2011-04-05  08:51:32
Amanda

Vad mysigt! :) Är det systerson eller? :)

 2011-04-05  22:49:31
URL: http://mramandaforsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0