3 April 2011

och så var det ju som vanligt en söndag på denna helg...
förutom det äckliga regniga tråkiga väder,så var det en bra dag, är sååå glad vi återfunnit varandra,man ska vara rädd om sina vänner ♥

Var det för två år sedan,när vi flytta åt olia håll..sända jag kort på mig och mina två bästa vänner... med texten (kommer ej ihåg ordagrant,men meningen), vad som än händer,så måste vi hålla ihop...En av vännerna,fick aldrig kortet... tråkigt! MEN vi är ju vänner, och det är väl det som räknas...den andra vännen,hon brydde sig inte om att jag sänt kortet till henne.. hon blev inte så glad, och ringde inte ens och tackade..i min värld, konstigt...

Tredje tjejen,blev självaglad, och typ grina,hoppa o skutta, och reagerade typ så som jag kan tänka mi att jag skulle gjort...Vi var jätte jätte nära...men  någonting hände...kände på mig vi vuxit ifrån varandra...sa  bara nej nej nej...Så en dag,hon förstod inte min oro, min oro över många saker...och ja, vi sa båda elaka saker... dock sa hon det avgörande : Du är död för mig.
I dagar som denna, sååå vidrigt sagt.... för vet du,folk dör faktiskt, på riktigt,folk, som stannar hela världen,gör så välrden blir grå,mörk och betydelselös...jag sa saker,som kom ur fel, blev missförstånd.
Men,  jag vet inte,förstår ni ordet... död....
usch otäckt.....

OJ då blev en parentes...skulle ju lägga ut bilder från söndags...
Jag drog till köping och agerade tant, underbart=) virkade, och gick lite. Skulle gått lååångpromenad,men jag det regnade, och jag ville inte åka tåg i blöta kläder ( och tur det,för sambon låste mig ute)

Men lite hundbus,lite virk,lite kaffe,massa prat,lite godis.


ville inte riktigt bli så bra...

haha rolig hund =))


visst blir man suugen??? ballerinakakor och dammsugare och engelsk konfekt!!! Mina favoriter!!!
dock,måste jag erkänna,att det inte är jag som gör dessa "bakverk" är inte så duktig...ÄNNU!! Det är min söta vän =))




Kommentarer
amanda

<3

Fiiiiiina hundar!!! Så söööta! :)

Haha, min första tanke om dom där runda stickade kakorna: en fes(z?)? :) Hahah! Men sen är jág ju inte helt normal.. Kan inte du sticka en balerina-fes till mig? :P Jag skulle ha den jämt!

 2011-04-06  23:42:32
URL: http://mramandaforsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0