Elmia 2011

Vi åkte först till Shell, för att möta upp de andra,tanken var att vi alla skulle åka caravann ner,men det gick så där.. Tror de brukar ha komradio (eller vad tusan det heter) som det snackas i,men i år var det tydligen inget sådant....
Hade packat bilen full med energidryck,godis, och läsk.

Själva mässan, ja vad ska jag säga.. var väl inte direkt mitt område :P
Visst jag gillar snygga bilar och så.. men nja, flera timmar att gå o titta bland massa andra folk?
Dock så kände jag mig lite som ett barn på zoo,för jag ville lixom klappa alla fina bilar, de såg så lena ut... galen?!Jag?! näääää aldrig :P

tog tyvärr inga bilder... och hittar ej favorit bilen när jag söker heller ..


Sedan, skulle det ha varit skyliine träff någonstans men där det sagt det skulle vara på forum och så,hade de spärrat av :O lite synd.. skyline är grymma bilar =)

Gick sedan runt lite på parkeringen där "festen" var... hmm...jag gick mest runt och var nostalgisk.. okej,detta kommer låta sjukt, men ha nu i minnet att jag är uppvuxen i RÄTTVIK, raggarnas kungastad.. är alltså uppvuxen i den sviniga raggarkulturen... med betoning på SVINIGA.
Skulle en bil skrottas,då var det ju myyycket roligare att supa sönder den..Mer tänker jag inte säga, för jag tycker redan det är pinsamt att erkänna det :P

 Verkligen SVINSUPERIER!!!
(numer dricker jag alkohol typ en gång i halvåret..typ)

RAGGARNA!!!BLÄ ni ser ju vad smutsiga dom är!!!USCH!!!Tycker INTE om smuts!!





Senare på kvällen, när alla blev sådär FÖR fulla och slagsmålen avlöste varandra och fulla tjejer skrek på varann.. ja då ville jag åka hem...var trött,ont överallt och hade hemlängtan...


Men, det var en trevlig dag/kväll, sällskapet var trevligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0