En annan del av landet.

Nu, i detta nu, står världen och livet stilla.  I en annan del av landet.
Livet tog slut och det känns som det aldrig kommer att fortsätta.

Det är för jävla illa, vad är  det för värld vi lever i?
Den tar människors hopp, och tro                 på livet.

            Att saker och ting någonsin ordnar sig. Att kampen någonsin ger resultat.

Just idag, och så länge som det behövs, så är det för er mitt hjärta slår.
Men tror inte det slår tillräckligt hårt så ni känner energin det              borde              ge er.


Jag sörger med dej.


R.I.P   vackra människa

Du har stannat världen. Snälla, startar du upp den snart igen?



Kommentarer
Amanda

Men vad hemskt det låter.. :'( <3 <3



Sv. Ja, det är april, april och jag vill reta alla människor i Enköping och framförallt mina vänner.. :) Haha, därför skrev jag det.. Du behöver ju inte godkänna den här kommentaren förns slutet av dagen.. :P Om någon skulle råka läsa.. Haha!

Förra året lurade jag dom att vi skulle flytta till Örebro med Nova och många av mina vänner blev skitsura på mig och det gick rykten i flera dagar efter, till och med bland min syrras kompisar.. Haha!

Ja, visst är hon söt, Nova.. :)



<3

 2011-04-01  10:03:19
URL: http://mramandaforsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0