Godmorgon,skärtorsdag

började bra iaf.
kaffet druckigt, solen skiner.
Pratade med en urgullig tjej,typ det första jag gjorde, glädjande!
Hundarna har ätit mat, och jag har drygat ur mig på facebook, tur jag o syster inte är så dryga att vi drygar ikapp oss med massa dryga kommentarer på folks statusar, för då vore ju facebook ett drygt forum för resterande att vara på :P



så, ut med min trött Tyson, ta med flirtpole tror jag..
Min lilla gulle gris!
Får se hur vädret är ute, om jag ska dra lite med vovvar, hmm måste beställa en sele åt Smuli med,lättare med två.


Nej fånga dagen!!


Kärlek åt folket ♥

Kommentarer
Anonym

Ååh du är så himlans söööt<3



jg är också helt glad, berättade för mamma idag hahaha:D

 2011-04-21  15:10:04
URL: http://zombinans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0